in Online marketing

Un tort cu 29 de lumanari pentru email

Până la ora asta probabil ați deschis cel puțin 10 email-uri, iar până diseară cu siguranță vor mai fi încă 10. Email-ul face parte din viața noastră, e ceva obișnuit. Eu m-am născut cu el, iar modul în care a fost el inventat nu mi s-a părut un lucru demn de cercetat. Locomotiva cu aburi sau avionul sunt mai palpitante decât emailul, știu.

În lucrarea mea de licență dedicată email marketing-ului, am scris despre Ray Tomlinson care în 1971 a trimis primul email de la un calculator la altul folosind simbolul “@”. Se pare că nu este el inventatorul. “From, to, cc:, bcc: sau email” sunt termeni pe care V.A Shiva i-a folosit în primul sistem de email, la 14 ani fiind premiat pentru inovație din partea Westinghouse Science Awards, iar 2 ani mai târziu în 1982, deține primul copyright pentru email.

Așadar, astăzi aniversăm email-ul.

Pe blogul său, “Innovation demands freedom”, Shiva prezintă o întreagă istorie a acestui instrument ubicuu. Pe scurt, mai jos este un infografic interesant.

 

Via TNW

Comentarii

Comment

  1. Malcolm Gladwell spune în ”The Tipping Point” că oamenii au dezvoltat deja un fel de ”imunitate” la e-mailuri și că nu prea îi atinge marketing-ul prin e-mail. Teoria lui este oricum despre răspândirea epidemică a unei idei prin ”word of mouth”, găsind oamenii potriviți. 
    Am citit de curând și mi-am amintit când am văzut articolul. Interesant infograficul.