in Evenimente

Sunt multe evenimente in Bucuresti, conferinte mari, training-uri, fiecare incercand sa scoata in evidenta de la an la an lucruri actuale si utile pentru viitorul unei industrii.

Recent a fost si Webstock 2011. Se cam stie ca Manafu organizeaza cele mai misto conferinte, dar Webstock este evenimentul in care se investesc cele mai multe resurse si intr-adevar e cel mai mare eveniment de social media din Romania. Pentru mine a fost prima editie si pot spune ca nu m-a dezamagit. Ba mai mult, mi-a dat de lucru.

In opinia mea, un eveniment bun este unul care la final iti ofera un call to action. Nu doar prezentari desenate bine, exemple de campanii sau teorie, ci o motivatie de a face ceva, de a schimba ceva. Ce mi-a placut la Webstock a fost sectiunea Inspired to Inspire, o parte motivationala cu Ivan Patzaichin, Cristina Bazavan si Vlad Petreanu, dar si partea cu insight-uri din campanii pe bloguri si alte detalii din experienta “problogger-ilor” (vezi prezentare Andrei RoscaCostin). Aveam nevoie de asta, eu, incepatorul fara experienta din ’97 si chiar sper sa fi avut impact si in randul altor oameni din online. Un rezumat bun ar articolelor scrise despre Webstock gasiti pe blogul Spada, aici.

Dupa o zi plina, am plecat de acolo si am reinceput sa lucrez la un proiect care mi se parea ca este intr-o nisa prea mica si nu am ce face cu el. Discutiile de la Webstock m-au ambitionat si m-am decis sa incerc aceasta nisa. Asadar, astazi lansez Emreview.ro, primul blog specializat de email marketing, un subiect de care ma ocup de aproape 2 ani si care imi ofera o munca cu multe provocari. Pe cei putini interesati de acest instrument de marketing, va astept cu dezbateri, feedback si propuneri. Multumesc!

 

Comentarii

Comment