in Evenimente

Colaborari remarcabile intre 2 organizatii

Citeam in “Permission Marketing” ca Leo Burnett obisnuia sa aiba clienti pentru 20 sau 30 de ani, Levi’s a colaborat cu FCB (Foote, Cone & Belding) pentru 68 de ani, iar astazi este ceva normal pentru un client sa schimbe agentia dupa 2 sau 3 ani. Inca nu am experimentat o durata de colaborare atat de lunga cu un client, dar in opinia mea, o relatie intre 2 organizatii ce depaseste 5 ani mi se pare grozav. Este grozav pentru ca dupa 1-2 ani incepi sa vezi exact punctele tari si punctele slabe ale relatiei, iar apoi se pot realiza lucruri marete mult mai usor.

Un exemplu de care am ramas surprins multumita comunitatii Blogoree, este chiar unul local: Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom implinesc in acest an, zece ani de parteneriat pentru apararea drepturilor copiilor din Romania, stabilind cel mai lung parteneriat dintre un ONG si o companie. Cumva, m-am simtit norocos ca nu am auzit de acest numar dedicat pana acum, insa realitatea este ca numarul cazurilor de abuz asupra copilului inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului la numarul 116 111, pus la dispozitie impreuna cu Romtelecom, a crescut de la an la an, in medie cu 98,55% in ultimii trei ani.

In acesti 10 ani de parteneriat, Asociatia Telefonul Copilului a luptat impotriva incalcarii drepturilor copiilor din Romania si a oferit consiliere si indrumare copiilor si parintilor deopotriva. Din 2001, Asociatia a preluat aproape 1,7 milioane de apeluri totalizand 12.000.000 minute de consiliere. Afland de acest parteneriat, m-a dus gandul la oamenii cheie care au pus bazele acestei colaborari, la obiectivele de la care a pornit totul si m-am gandit ca trebuie sa fie fericiti de aceasta realizare. 10 ani in care lupti si incerci sa schimbi ceva, cred ca iti ofera o implinire.

Mai cunoasteti si alte colaborari remarcabile intre 2 organizatii?

Unele probleme pentru care telefonul 116 111 suna, le gasiti aici.
Mai multe despre acest parteneriat gasiti aici.

Comentarii

Comment