Crowdfunding la o aventura din curtea scolii si pana la Hollywood

Prima initiativa de crowdfunding cu promovare serioasa pentru un proiect local am vazut-o la Love Issue. Apoi am dat peste MindFruit.ro (Bucuresti) si Crestemidei.ro (Cluj-Napoca), 2 platforme de crowdfunding incepute in Romania care isi propun sa popularizeze acest concept si sa atraga proiecte. E un inceput.

Avand in vedere rezultatele celor de la Kickstarter in 2012, cu 18,109 de proiecte finantate cu succes din contributia a peste 2 milioane de oameni, adica un total de aproape 320 milioane $, crowdfunding-ul este o solutie de finantare de urmarit, mai ales pentru consumer products.

Sunt curios cum va decurge si in Romania, atat cu cele 2 platforme mentionate mai sus, cat si cu alte proiecte creative.

Un proiect proaspat de care trebuie sa stii se numeste Usturoi (Transylvanian Garlic), un film romanesc independent despre calatoria celor 2 pusti, Nicusor si Eremia, care fug de acasa pentru a deveni actori la Hollywood. Teaserele de mai jos dau tonul unei productii care te face cel putin foarte curios, mai ales cand il vezi pe Gaben controlor de tren, insa pentru a lansa filmul, este nevoie de $. Asadar daca vreti cumva sa vedeti un film romanesc la Sundance, il puteti sustine pe platforma Reelhouse (butonul Support / Like, etc.) sau pe cateva conturi specifice venite de la sursa.

One thought on “Crowdfunding la o aventura din curtea scolii si pana la Hollywood

  1. Pingback: Pauza de intuneric

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *