in Online marketing

Email Marketing Recap

Email-marketing-recap-1

Lucrand intr-o companie de email marketing, mi se intampla saptamanal sa trec prin zeci de articole despre cresterea unei baze de date, engagement in email, cresterea conversiilor, programe de automatizare si altele pe aceasta tema.

Cum pe plan local exista continut despre acest subiect doar de la unii furnizori de email, m-am gandit ca ar ajuta un rezumat saptamanal cu cele mai importante articole despre industria de email marketing. Practic, este o lista cu cel mult 5 articole care sper sa fie utila in activitatea unui om de marketing sau antreprenor la inceput ce vrea sa isi dezvolte business-ul prin email marketing.

||

  • Saptamana trecuta au avut loc 2 evenimente notabile:
    Email World 2013 San Diego, organizat de Digital Marketer si The Email Design Conference San Fransisco, organizat de Litmus. La cel de-al doilea, printre speakeri a fost si un roman, Mircea Pasoi de la Twitter (ex-Summify), care a vorbit despre experimentele si testarile email-urilor trimise de catre Twitter. Ar fi interesant de vazut prezentarea, momentan nu am dat de ea. (Help?) Editiile din Londra sau Boston vor urma in lunile octombrie si noiembrie, daca cumva ai drum pe acolo.
  • Una dintre prezentarile de la The Email Design Conference a fost a lui Colin Nederkoorn, Founder si CEO Customer.io si a vorbit despre ce va fi email-ul in urmatorii 5 ani: agregare multi-channel, targetare in timp real, motoare de recomandare pentru email. Rezumatul prezentarii aici.
  • Email marketing nu mai inseamna doar newslettere trimise la timpul potrivit, persoanei potrivite. Email-ul incepe sa se bazeze din ce in ce mai mult pe ‘big data’ si sa puna accent pe un continut orientat pe rezultatele venite din partea fiecarui client in parte. Chris Hexton, co-fondator Vero App, exploateaza bine acest lucru si scrie 5 metode de a genera continut relevant in functie de datele detinute.
  • Cum in perioada asta sunt multe evenimente, am scris pe blogul Conectoo despre cum pregatesti o campanie de email marketing pentru un eveniment. Detalii aici.
  • Bonus: Cum 47% din email-uri sunt deschise pe dispozitive mobile, Litmus incurajeaza trimiterea email-urilor de calitate si lanseaza Litmus Builder, un editor gratuit pentru dezvoltarea unui template responsive, cu preview real time, direct pe ecran. Detalii aici.

Incearca Conectoo

sursa photo

Comentarii

Comment

Webmentions

  • Email marketing recap

    […] intr-un articol anterior ca 47% din email-uri sunt deschise de pe dispozitive mobile. O proportie consistenta, de aceea ar […]