in Online marketing

Email marketing recap #4

email mra

Ca tot s-a incheiat 2013, trebuie sa si invatam ceva din el. Asadar, incepem recapitularea de luna asta cu un top al celor mai bune campanii de email marketing din 2013 facut de Campaign Monitor.  E util sa vedem ce inseamna email marketing peste ocean.

Si pentru ca un nou an implica mici barfe despre trenduri, putem trage cu ochiul la infograficul facut de Litmus despre locul de unde au fost deschise email-urile anul trecut. Adica mai putin de pe scaunul de la birou si mai mult din miscare.

Asta bineinteles, ne aduce aminte ca trebuie sa optimizam template-ul ala vechi facut cu un jpeg si putin text cu ceva mai profi, citet si pe smartphone sau tablete, pe nume responsive. Ca sa-i faci viata mai usoara programatorului tau, il poti trimite sa arunce o privire pe niste recomandari si cateva ghiduri. Ca tot veni vorba de design, un om de la 37Signals care se pricepe pe bune la asta zice cateva chestii tari aici.

Tot despre trenduri vorbind, de cativa ani astept clienti care sa fie interesati de livrarea unor email-uri pentru fiecare abonat in parte, pline de relevanta si segmentate bine. Am inceput recent sa intalnesc astfel de marketeri abili si o sa-i incurajez sa continue treaba printr-o serie de articole despre importanta relevantei. Iar pentru cei care vor sa treaca la nivelul pro, avem email marketing bazat pe comportament si actiuni (triggered emails), eficiente, dupa caz.

In incheiere, sa nu uitam sa facem totusi un plan pentru anul asta, nu strica. Ca in mare, dupa cum zice Marketing Sherpa, email marketing-ul ne poate aduce roade bune, doar sa-l folosim cum trebuie. Daca nu, putem usor sa plictisim abonatii si sa tindem sa ducem baza de date spre 0 abonati. Insa, si pentru asta, sunt cateva recomandari.

sursa foto.

Incearca Conectoo Gratuit

Comentarii

Comment