in Online marketing

Email marketing recap #5

email-marketing-recap

Luna februarie m-a adus pana astazi la o arhiva de link-uri despre email marketing bune de studiat si pe care vreau sa le impartasesc aici intr-un scurt rezumat.

Dupa livrarea unui newsletter urmeaza intrebarile despre rezultate. Cati au deschis, cati au dat click, cati au cumparat, etc. Numere si procente care sunt trecute apoi intr-un excel, analizate si comunicate mai departe. Mai mult decat niste cifre atractive, modul in care sunt alese si interpretate conteaza mai mult. In video-ul de aici gasesti cateva insight-uri bune despre cum metricile alese bine pot face o sedinta de marketing mai interesanta.

Daca vrei si un studiu de caz pe metrici, ai aici un articol despre cresterea exploziva de 378% a unei ratei de click in email.

Despre relevanta o sa-mi pastrez obiceiul de a include in fiecare rezumat cate un articol. Este subiectul de baza in email marketing si chiar merita exploatat la maximum. Marketing Sherpa are 2 tactici prezentate aici. Mai gasesti un ghid pentru cresterea relevantei in email aici.

O veste din industrie, ReturnPath a lansat o varianta noua si imbunatatita a Inbox Preview, un tool prin care obtii previzualizari a email-ul tau in diferiti clienti de email (similar este si Litmus).

Daca lucrezi la un magazin online, stii ca uneori cosul de cumparaturi se incarca,  dar cumparaturile raman in el. O strategie de a incuraja finalizarea comenzilor o reprezinta si email-urile, iar planul de aici te poate ajuta sa intelegi ce poti face cu ele pentru a creste vanzarile.

Personalizarea si loializarea sunt subiecte care nu tin doar de email, ci de intreaga strategie de marketing. S-ar putea sa te ajute analizele de aici si aici.

Pana data viitoare, alte resurse intersante postez zilnic pe Twitter si Facebook.

sursa foto

Comentarii

Comment