in Online marketing

Luna martie se pare ca a oferit contextul unor lecturi interesante in zona de email marketing. Recapitularea de astazi se concentreaza pe design, segmentare, optimizarea bazei de date, remarketing si ROI.
  • Un mic update de design din partea Gmail, dar de impact. Design-ul tab-ului “Promotion” a luat o forma mai sociala, in genul Pinterest. M-am inscris pentru a testa acest update, dar inca il astept, asa ca pana atunci am gasit un link unde poti vedea foarte rapid impactul pe care il poate avea aceasta schimbare pentru email marketeri.
  • Daca inca nu ai un newsletter de care esti multumit, te poti folosi de resurse care te ajuta sa ajungi acolo. Design, implementare, strategie, le gasesti pe toate intr-un pachet aici. Un alt ghid pentru newsletter gasesti in romana si la Conectoo.
  • Email-ul vrea sa devina un instrument din ce in ce mai interactiv. Unul din pasii importanti este facut prin inserarea GIF-urilor in email. Cateva exemple si cum se face aici.
  • Rezultatele sunt pe prima linie in discutiile de marketing, asa ca studierea unor exemple orientate pe rezultate nu cred ca strica. Detalii aici. Un rol important in obtinerea unui ROI demn de pus pe un panou il au si email-urile automatizate sau cele de ‘bun venit’. Am gasit 2 articole interesante despre asta aici si aici.
  • De segmentare mai are rost sa precizam? La fiecare rezumat voi include ceva despre segmentarea in email marketing, asa ca astazi poti arunca o privire pe articolul de aici.
  • Pentru cei interesati de zona de e-commerce, eConsultancy a facut un experiment pe magazine online din UK, cu focus pe cosul de cumparaturi si retargetarea ulterioara pe email. Concluziile merita vazute.

Pana data viitoare, alte resurse intersante postez zilnic pe Twitter si Facebook.

sursa foto

Comentarii

Comment