in Startup-uri

Nu mai este o noutate ca instrumentele online existente ne pot ajuta foarte mult in job-ul nostru, in propriul proiect online, magazin sau blog.

Pe Twitter sau Product Hunt poti afla usor despre sute de aplicatii si tool-uri care iti pot creste eficienta in ceea ce faci si astazi voi face un scurt rezumat, cu 3 instrumente care te ajuta sa cresti traficul pe site, sa colectezi adrese de email si sa descoperi nevoile clientilor.

1. Fie ca esti la inceput sau ai deja o comunitate formata in jurul site-ului tau, trebuie sa ai o vedere la 360° si sa stii tot ce se vorbeste in online despre site-ul tau. Mention.com scaneaza toate mentiunile despre site-ul tau sau anumite cuvinte cheie si astfel poti intelege reactii, raspunde la comentarii si esti conectat la clienti sau potentiali clienti.

2. Mai ales daca esti la inceput de drum, potentialii clienti sunt foarte importanti. Raspunsurile la unele intrebari cheie primite din partea lor te pot ajuta sa dezvolti produsul sau serviciile tale exact pentru nevoile lor (vezi metodologia lean startup). Solutia? Chestionare si formulare prin care colectezi informatii, dar facute intr-o forma extrem de catchy. Cei de la Typeform sunt eroi, pe bune. Plus ca au un simt al umorului aparte (ai vazut homepege-ul?).

3. Inca nu ai lansat? Foarte bine, incepe din momentul zero sa dezvolti o baza de date. Pregateste un landing page, convinge-ti vizitatorii sa fie primii care afla de lansarea produsului / serviciilor tale si motiveaza-i sa recomande pagina ta. Prefinery este un tool prin care poti crea un sistem de recomandari, astfel incat landing page-ul sa se propage cu viteza catre un numar mult mai mare de vizitatori.

Toate instrumentele mentionate mai sus au un plan gratuit, deci tot ce ramane de facut este sa testezi astfel de instrumente pentru proiectul tau online. Iti recomand sa citesti blogul fiecaruia si sa vezi recomandari din partea echipei, majoritatea te vor ajuta sa iti cresti business-ul sau proiectul online.

Bonus:
– un ghid cuprinzator despre cresterea bazei de date cu abonati.
– cum cei de la Buffer si-au dublat numarul de abonari la newsletter in 30 de zile.

Comentarii

Comment